شناسهٔ خبر: 68067400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس خانه صنعت و معدن کشور:

تدوین «بخش‌نامه‌های خلق‌الساعه» تولیدگران را دچار مشکل کرده است

سمنان- رئیس خانه صنعت و معدن کشور گفت: یکی از مشکلات بخش صنعت و معدن و تولیدگران ما در کشور تدوین بخش نامه های خلق الساعه است که تولید را دچار مشکل کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی ظهر سه شنبه در نشست اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی سمنان با حضور معاون وزیر صمت و جمعی از مسئولان استانی و کشوری به میزبانی اتاق سمنان، بیان کرد: صنعتگران و معادن کاران دچار مشکلاتی هستند که باید به آنها رسیدگی کرد.

وی افزود: با وجود نوسانات ارزی و مشکلات ناشی از آن، تدوین بخش‌نامه‌های خلق‌الساعه و جدید بدوم انجام امور کارشناسی سبب شده تا امکان صادرات و تبادل تجاری با طرف‌های خارجی وجود نداشته باشد.

رئیس خانه صنعت و معدن کشور جامعه صنعت حامی مملکت و حامی همه دولت بوده است و خود را سربازان اقتصادی نظام می‌دانند اما از سوی دیگر توقع این است که به مشکلات هم با قید فوریت رسیدگی شود.

حمید علوی رئیس کمیسیون معدن و انرژی اتاق بازرگانی استان سمنان نیز در این نشست خواستار تسهیل در بروکراسی اداری به خصوص در امر صنعت و تولید شد و گفت: مشکلات کنونی صنایع ناشی از بوروکراسی اداری و عدم مدیریت صحیح در کشور و استان است.

وی افزود: بخش کثیری از مشکلات صنایع استان و کشور از نقص در قوانین نشات گرفته و تنها در صورت اصلاح رویه‌های غیرکارشناسی مسوولان می‌توانند معضلات را رفع کنند.

نظر شما