شناسهٔ خبر: 68066705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پیروزی سخت کاویانی‌نژاد مقابل حریف کوبایی در المپیک پاریس

نماینده ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان به سختی از سد حریف کوبایی خود گذشت و به دور دوم المپیک صعود کرد.

صاحب‌خبر -

 امروز علاوه بر برگزاری رقابت‌های رپه شارژ دو وزن اول و راهیابی مهدی محسن‌نژاد و امین میرزازاده به رقابت‌های رده‌بندی دو وزن ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک، این رقابت‌ها با دو وزن ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم در پاریس دنبال شد.

امین کاویانی‌نژاد که مربی سازنده‌اش فرزاد ایمانعلی‌زاده را در کُچ خود داشت در دور اول مقابل یوسوانیس پنا فلورس از کوبا قرار گرفت.

کشتی‌گیر اندیمشکی که در پی ناکامی محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد، سهمیه ۷۷ کیلوگرم را برای تیم مل فرنگی به دست آورد، در وقت اول عملکرد خوبی نداشت و با اخطار کم‌کاری، یک صفر از حریف عقب افتاد. در وقت دوم که اخطار کم‌کاری به حریفش داده شد، در خاک نتوانست روی حریف کوبایی فنی اجرا کند، اما نتیجه ۱-۱ به سود نماینده ایران شد که امتیاز آخر را دریافت کرد.

اخطار کم‌کاری دوم بدون اختصاص امتیاز بار دیگر به کاویانی‌نژاد داده شد که پنافلورس نتوانست در خاک از کشتی‌گیر ایران امتیاز بگیرد تا درنهایت این مبارزه، به سود نماینده ایران تمام شود.

حریف بعدی کاویانی‌نژاد برنده مبارزه مالخاز آمویان دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از ارمنستان و یانی سارکینن از فنلاند خواهد بود.

نظر شما