شناسهٔ خبر: 68065521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راهور استان بوشهر:

طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران از روز شنبه هفته آینده به مدت سه روز در معابر شهری استان بوشهر اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صادقی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موتورسیکلت سواران به عنوان یکی از عوامل اصلی حوادث رانندگی در جامعه امروزی شناخته می‌شوند و گاهاً عدم آگاهی از مقررات رانندگی و عدم توجه به حقوق شهروندی و همچنین کافی نبودن ابزارهای بازدارنده و اصلاحی در کنترل رفتارهای مخاطره آمیز رانندگان موتورسیکلت زمینه بروز حوادث را برای این گروه از کاربران فراهم کرده است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر بیان داشت: در راستای برقراری نظم و انضباط ترافیکی، ارتقا ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات و مطالبات به حق مردم، طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران از روز شنبه مورخ ۲۰ مرداد سال جاری به مدت سه روز در معابر شهری استان اجرا خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هر ماه حداقل ۲ مرحله طرح ویژه موتورسیکلت سواران در سطح استان بوشهر اجرایی شده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: همه در قبال جامعه مسئول هستیم و برای برقراری انضباط اجتماعی باید تلاش کنیم و با رعایت مقررات رانندگی و توجه به حقوق شهروندی، پلیس راهور را در کاهش حوادث رانندگی همراهی و یاری کرده تا بتوانیم محیطی ایمن و با نشاط برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

نظر شما