شناسهٔ خبر: 68064446 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

رئال به دنبال هم‌تیمی مسی

رئال مادرید قصد دارد پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن کریستین رومرو به تاتنهام ارائه کند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، رئال مادرید در فصل گذشته با مشکلی جدی در خط دفاعی تیمش روبه‌رو بود. مصدومیت ادر میلیتائو و داوید آلابا و پارگی رباط صلیبی آنها باعث شد که برای مدتی طولانی از میادین دور باشند و نتوانند به این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کنند.

این وضعیت باعث شد که کارلو آنچلوتی چاره دیگری جز استفاده از بازیکنان دیگر در پست‌ها در خط دفاعی که در واقع پست غیر تخصصی‌شان بود نداشته باشد و به همین دلیل مدیران این باشگاه به دنبال جذب حداقل یک مدافع میانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بودند تا بتوانند این ضعف را برای فصل آینده از بین ببرند.

لنی یورو گزینه اول مدیران رئال به حساب می‌آمد اما در نهایت مدیران باشگاه لیل با منچستریونایتد برای فروش این بازیکن به توافق رسیدند و او راهی لیگ برتر انگلیس شد. پس از آن گفته شد که رئال دیگر تصمیمی برای خرید مدافع در تابستان امسال ندارد و با همین نفرات به کارش ادامه خواهد داد.

اما حالا TyC Sports خبر داده است که رئال مشتاق است که پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن کریستین رومرو ارائه کند و برای جذب او تلاش خواهد کرد. هرچند مدیران تاتنهام هیچ تصمیمی برای فروش این ستاره آرژانتینی ندارند و مذاکره با آنها دشوار به نظر می‌رسد اما رئال تلاشش را برای انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو در تابستان امسال خواهد کرد.

نظر شما