شناسهٔ خبر: 68061766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۳۵ واحد صنفی متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان از پلمب ۱۳۵ واحد صنفی متخلف بهداشتی در کاشان خبر داد‌.

صاحب‌خبر -

مرتضی پنجه‌شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح بهداشت و سلامت شهروندان کاشانی، بازرسان و کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان کاشان از واحدهای مختلف صنفی بازدید کردند.

وی ضمن اشاره به انجام بیش از 70 هزار بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان کاشان، افزود: با بازرسی‌های صورت گرفته کارشناسان موفق به شناسایی و پلمب 135 واحد صنفی متخلف شدند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان، بر اهمیت نظارت مستمر بر واحدهای صنفی تأکید کرد و گفت: در پی این بازدیدها، بیش از 12 هزار و 867 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، بدون استاندارد و فاقد شرایط بهداشتی از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم شد.

پنجه شاهی همچنین به اهمیت کنترل کیفیت آب شرب اشاره کرد و گفت: در این راستا، بیش از یک هزار و 750 نمونه آب شرب برای آزمایش ارسال شده و 34 هزار و 700 مورد کلرسنجی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه با متخلفان برابر قانون برخورد صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به سامانه 190 اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/801/

نظر شما