شناسهٔ خبر: 68061438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هوملس پیشنهاد مشتری ایتالیایی‌اش را رد کرد

ستاره پیشین تیم‌های بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ پیشنهاد شگفتی‌ساز فصل گذشته سری A ایتالیا را نپذیرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متس هوملس مدافع میانی فصل گذشته تیم فوتبال بوروسیا دورتموند ضمن تشکر از ابراز تمایل باشگاه بولونیا به جذب وی، پیشنهاد این تیم ایتالیایی را رد کرد.

هوملس در پایان فصل گذشته در پی اختلافاتی که با ادین ترزیچ، سرمربی سابق دورتموند پیدا کرد، به عنوان بازیکن آزاد جدا شد و با وجود پیشنهادهایی که داشته هنوز بدون تیم است.

طبق گزارش جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات، هوملس پس از هفته‌ها مذاکره سرانجام پاسخ باشگاه بولونیا را داده که این پاسخ منفی بوده است.

 

شگفتی‌ساز فصل گذشته سری A که موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم شده است، امید داشت بتواند هوملس 35 ساله را برای بازی در کالچو وسوسه و به این ترتیب جای خالی مدافع فصل گذشته خود ریکارد کالافیوری که به آرسنال پیوسته است را هم پر کند.

هوملس در ایتالیا دو مشتری دیگر مانند میلان و رم هم دارد اما به نظر نمی‌رسد که این دو باشگاه خرید او را در اولویت برنامه‌های نقل و انتقالاتی‌شان قرار داده باشند. پیش از این هم خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه هوملس پیشنهادهایی از MLS و لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی را رد کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما