شناسهٔ خبر: 68060510 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

۲ سرباز آمریکایی در حمله به عین‌الاسد کشته شدند

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع آمریکایی گزارش دادند که در حمله راکتی به عین‌الاسد، دو سرباز آمریکایی کشته شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، منابع خبری اسرائیلی گزارش دادند که دو سرباز آمریکایی در حمله به «عین‌الاسد» پایگاه نظامی آمریکا در عراق، کشته شده‌اند؛ خبرگزاری رویترز نیز از زخمی شدن چند سرباز آمریکایی در حمله به عین‌الاسد خبر داده بود.

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع آمریکایی گزارش دادند که در حمله راکتی به پایگاه عین‌الاسد، دو سرباز آمریکایی کشته شده‌اند.

بامداد امروز «سه‌شنبه، ۱۶ مرداد ۱۴۰۳» نیز وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» زخمی شدن شماری از نظامیان این کشور در پایگاه عین‌الاسد در غرب عراق را تایید کرد.

در همین ارتباط، خبرگزاری «رویترز» به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که در حمله راکتی دوشنبه شب به محل استقرار نظامیان آمریکا در پایگاه عین‌الاسد، شماری از نظامیان ارتش مجروح شده‌اند.

خبرنگار الجزیره به نقل از وزارت دفاع پنتاگون گزارش داد که هم اکنون مقامات نظامی این کشور در حال ارزیابی شدت خسارات به بار آمده به محل استقرار نظامیان آمریکایی در این پایگاه هستند.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ضمن تایید زخمی شدن شماری از نظامیان ارتش آمریکا در پایگاه عین‌الاسد در غرب عراق اعلام کرد که وضعیت جسمی نظامیان زخمی‌شده، وخیم است.

سخنگوی پنتاگون نیز درباره وضعیت نظامیان مجروح‌شده در پایگاه عین‌الاسد اعلام کرد که از وضعیت سلامتی آنان هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نداریم.

گفتنی است که شامگاه دوشنبه «۱۵ مرداد ۱۴۰۳»، شبکه الجزیره گزارش داد که در پی حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عین‌الاسد، از داخل این پایگاه صدای چند رشته انفجار به گوش رسیده است.

منبع: مهر

نظر شما