شناسهٔ خبر: 68058152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نظری جویباری:

جذب بازیکن بدون نظر نکونام اشتباه است

قائم مقام سابق استقلال می گوید که نباید بدون نظر نکونام بازیکن جذب شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی نظری جوبیاری، معاون و سرپرست سابق استقلال در حاشیه مجلس ختم مادر شاهرخ و شاهین بیانی در جمع خبرنگاران گفت: خدا رحمت کند مادر شاهرخ و شاهین را. این مراسم باعث می‌شود که دوستان قدیمی را ببینیم و حال و احوالی کنیم. ان شالله که در شادی‌ها همدیگر را ببینیم. خدا مادر آقایان بیانی را رحمت کند.

ویدئو: 349144

او درخصوص اینکه وضعیت استقلال را چگونه ارزیابی می کند، گفت: وضعیت کم و بیش بد نیست. آنطوری که من شنیدم، نقل و انتقالاتشان بد نبوده ولی زیاد جدی نمی‌گیرند. حالا نمی‌دانم، شاید چون هلدینگ آمده، همه اینجوری فکر کرده‌اند که هر چه بازیکن هست را جذب کنند. حالا من نمی‌دانم. زیاد در جریان نیستم ولی آن چیزی که برای ما مهم است، نظر آقای جواد نکونام است که ان شالله رضایتش جلب شده باشد.

نظری جویباری درخصوص جذب دو بازیکن خارجی بدون تأیید نکونام گفت: خب، بالاخره این اتفاق باب نیست، ظاهراً جدیداً اینجوری باب شده است ولی قبلاً اینطور نبوده که بدون نظر سرمربی بازیکن بگیرند. نظر سرمربی مهم است و هر بازیکنی که سرمربی می‌خواهد، باشگاه وظیفه دارد آن را جذب کند. بالاخره ممکن است اولویت ۱ و ۲ و ۳ داشته باشد. باشگاه می‌رود و تلاش می‌کند. اگر اولویت اول نشد، به سراغ نفرات بعدی می روند.

او گفت: در غیر اینصورت، ممکن است بازیکنی جذب شود که از نظر فنی مورد تایید نیست چون که سرمربی خواسته‌ای دارد، سلیقه‌ای دارد و تاکتیکی دارد. بالاخره او انتخاب می‌کند که چه کسی را باید بگیرد. حالا من زیاد در جریان نیستم آیا بازیکنی که گرفته شده مورد تائید آقا جواد است یا نه، ولی شنیدم دو بازیکن خارجی را گرفته‌اند که خارج از عرف بوده است. در نهایت مربی حرف اول و آخر را می‌زند و نظر آقای نکونام مهم است.

نظر شما