شناسهٔ خبر: 68057418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

دوپلانتیس با ژست دیکچ تاریخ‌سازی کرد؛ جشن قهرمانی با سبک جدید (+عکس)

آرماند دوپلانتیس پس از شکستن رکورد جهانی و کسب مدال طلای المپیک، با تقلید از ژست معروف یوسف دیکچ، تیرانداز ترکیه‌ای، جشن قهرمانی خود را برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

پس از ثبت رکورد جهانی، خوشحالی آرماند دوپلانتیس، قهرمان پرش با نیزه المپیک، نیز توجه هواداران را جلب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرماند دوپلانتیس، ورزشکار سوئدی، پس از ثبت رکورد جدید در پرش با نیزه در المپیک، با تقلید از ژست معروف یوسف دیکچ، تیرانداز ترکیه‌ای، جشن گرفت. این حرکت او توجه زیادی را به خود جلب کرد و به یکی از لحظات به یادماندنی المپیک تبدیل شد.

دوپلانتیس در المپیک پاریس ۲۰۲۴ با پرشی به ارتفاع ۶.۲۵ متر، رکورد جهانی خود را شکست و مدال طلا را کسب کرد. این دومین مدال طلای المپیک او بود و او با این پرش، نهمین رکورد جهانی خود را به ثبت رساند.

دوپلانتیس با ژست دیکچ تاریخ‌سازی کرد؛ جشن قهرمانی با سبک جدید (+عکس)

دوپلانتیس پس از این موفقیت، با تقلید از ژست معروف یوسف دیکچ، که در المپیک پاریس ۲۰۲۴ مدال نقره کسب کرده بود، جشن گرفت.

او در این خوشحالی به دوربین خیره شد، یکی از دست‌هایش را در جیبش گذاشت و با دست دیگرش تفنگ را شبیه‌سازی کرد تا با این خوشحالی جالب، قهرمانی و رکوردشکنی‌اش را جشن بگیرد.

دوپلانتیس با ژست دیکچ تاریخ‌سازی کرد؛ جشن قهرمانی با سبک جدید (+عکس)

دیکچ پس از استایل قابل توجهش در فینال تیراندازی تیمی مختلط المپیک که در نهایت با هم‌تیمی‌اش موفق به کسب مدال نقره شدند، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و کاربران فضای مجازی از عکس او در میم‌ها و تصاویر معروف استفاده کردند و حالا با این کار دوپلانتیس، ممکن است ورزشکاران دیگر نیز از ژست دیکچ به عنوان خوشحالی استفاده کنند.

نظر شما