شناسهٔ خبر: 68056926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استاندار لرستان:

راه اندازي يک نيروگاه برق صنعتي پيگيري مي شود

صاحب‌خبر -
راه اندازي يک نيروگاه برق صنعتي پيگيري مي شود
خبرگزاری آریا- استاندار لرستان گفت: با درخواست راه اندازی یک نیروگاه برق صنعتی موافقت و پیگیری می شود.

ابوطالب شفقت پانزدهم مرداد ماه در جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به این که مصرف برق در استان باید به تراز نرمال برسد، عنوان کرد: راه اندازی این نیروگاه در بخش صنعت استان به صرفه بوده و با توجه به این که حجم سرمایه گذاری بیشتر از اختیار بانک های استان است از طریق تهران پیگیری خواهد شد.

وی به سایر موارد مطرح شده در جلسه ستاد تسهیل اشاره کرد و گفت: هفت طرح کشاورزی که نیاز به تسهیلات و امهال بدهی قبلی داشتند مصوب و 2 واحد صنعتی نیز بررسی و رفع مشکل شدند.

استاندار اظهار کرد: شرکت بایر افلاک ازنا نیز مشکلات جدی دارد که پیشنهاد این واحد برای تعویق مالیات پذیرفته شد اما فعال شدن کارخانه با توجه به حجم اشتغال باید با حضور مدیرواحد در جلسه جداگانه ای بررسی شود.

شفقت در خصوص سیمان خرم آباد نیز تصریح کرد: باید بدهی مالیاتی را پرداخت کند و در یک مهلت 2 ماهه برای تامین منابع و ادامه کار، برنامه مشخصی ارائه کند.

وی افزود: سرمایه گذار باید در این مدت برای برنامه تامین منابع و اجرای پروژه در چارچوب الزامات محیط زیست، زمین، معدن، منابع طبیعی و ارزیابی اقتصادی اقدام و به کارگروه تسهیل تضمین دهد.

در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط و برخی مدیران بخش های تولیدی حضور داشتند.

نظر شما