شناسهٔ خبر: 68056835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف کردستان تأکید کرد؛

مطالبه‌گري ستاد امر به معروف از ادارات براي احقاق حقوق مردم

صاحب‌خبر -
مطالبه‌گري ستاد امر به معروف از ادارات براي احقاق حقوق مردم
خبرگزاری آریا_دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم فسادستیزی است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در خصوص احقاق حقوق عامه مردم از ادارات مطالبه گری می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین کیومرث امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان دیدار کرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از بازدیدها و نظارت های محسوس و نامحسوس این ستاد از سطح ادارات استان خبر داد و گفت: این روال به صورت مکرر در طول سال انجام می شود.
وی افزود:یکی از مطالبات اصلی مردم فسادستیزی است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در خصوص احقاق حقوق عامه مردم از ادارات مطالبه گری می کند.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل کردستان نیز ستاد امر به معروف و نهی از منکر را یک نهاد قانونمند و مطالبه گر دانست و گفت: برخی از ادارات و حتی اعضای اصلی ستاد امر به معروف به حیطه وظایف و جایگاه این ستاد آشنا نیستند.
حجت الاسلام و المسلمین امیرخانی بر لزوم تشکیل یک جلسه شورای اداری با موضوع تشریح جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و قوانین مرتبط با آن تأکید کرد.

نظر شما