شناسهٔ خبر: 68054550 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ادارات لرستان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل صمت همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته صنایع به ۳۶ ساعت افزایش پیدا کند.

صاحب‌خبر -
مدیرکل مدیریت بحران استان از کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های استان در روز سه‌شنبه خبر داد و افزود: ادارات و بانک‌های این استان همچنین چهارشنبه تعطیل هستند.
 
به گزارش ایسنا؛ مهدی پازوکی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تقاضا و مصرف برق لرستان که به ریاست استاندار شامگاه دوشنبه برگزار شد با توجه به تداوم گرما و افزایش دما هوا تا پایان روز جمعه و هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی و براساس درخواست شرکت توزیع برق ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی و شیفت‌گردان در روز سه‌شنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ و روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد. 
 
وی افزود: با هماهنگی انجام شده با ادارات کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مقرر شد اصناف و اتحادیه‌ها و کسبه و بازاریان نیز در مدیریت مصرف انرژی همکاری و کاهش ساعت فعالیت داشته باشند.
 
پازوکی گفت: بر این اساس  بازاریان و کسبه در روز چهارشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ عصر تعطیل هستند و از ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۳۰ مجدد فعالیت خود را آغاز کنند و از ساعت ۷:۳۰ عصر نیز فعالیت کسبه در روز چهارشنبه تعطیل است. 
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل صمت همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته صنایع به ۳۶ ساعت افزایش پیدا کند.
 
وی ضمن تشکر از صنایع استان و کسبه و بازاریان استان گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف انرژی بتوانیم پیک گرما را رد کنیم و خاموشی به مصارف خانگی منتقل نشود.

نظر شما