شناسهٔ خبر: 68054413 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

لهستان ۳-۱ اسلوونی: شیک و مجلسی در نیمه‌نهایی!

تیم ملی والیبال لهستان به مرحله یک چهارم نهائی صعود کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب اولین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک پاریس در بخش مردان، تیم ملی والیبال لهستان توانست در یک بازی جذاب با نتیجه سه بر یک از سد تیم ملی والیبال اسلوونی بگذرد و به عنوان اولین تیم راهی نیمه‌نهایی شود.

در این مسابقه، لهستانی‌ها در ست اول طوفانی بازی را آغاز کردند و با سرویس‌های عالی و یک بازی منظم توانستند ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کنند. در ست دوم دو تیم پایاپای تا لحظه آخر پیش رفتند که در نهایت سرویس‌های خوب تاین اورنات و ضعف دریافت لئون و زاتورسکی باعث شد این ست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود اسلوونی تمام شود.

در ست سوم، لهستانی‌ها در سرویس دیدنی کار کردند و متئوش بینیک، فورنال، یانوش و به ویژه ویلفردو لئون چندین امتیاز سرویس گرفتند و باعث شدند تا لهستان با اختلاف زیاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود.

در ست چهارم، تیم ملی والیبال لهستان باز هم به لطف سرویس‌های خوب ویلفردو لئون چندین امتیاز پیش افتاد، اما تونچک اشترن توانست جواب سرویس‌های لئون را بدهد و نتیجه ۱۸ بر ۱۸ شود. اما یک بار دیگر سرویس به کمک لهستان آمد و یاکوب کوچانوفسکی به داد لهستان رسید و این تیم را برنده ست و مسابقه کرد.

در این دیدار، ویلفردو لئون و بارتوش کورک هر کدام به ترتیب بیست و نوزده امتیاز برای تیم ملی والیبال لهستان کسب کردند و در تیم اسلوونی نیز کلمن چبول شانزده امتیاز به دست آورد.

شاگردان نیکولا گربیچ توانستند با این برد طلسم پنج دوره حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی را بشکنند. لهستان حالا با این پیروزی ارزشمند در نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده بازی آمریکا و برزیل برود.

 

نظر شما