شناسهٔ خبر: 68054155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بروکراسی اداری از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شود

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان گفت: بروکراسی اداری ویژه فرایند أخذ مجوز سرمایه‌گذاری از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مجتبی مقیاسی عصر امروز در مراسم رونمایی از بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری 20 پروژه شهری اظهار داشت: امیدواریم که این پروژه‌ها روزی محقق و اجرا شود، پیشنهاد می‌شود علاوه بر این مجوزها، سرمایه‌گذار را در پیچ و خم مسائل اداری نندازیم.

وی گفت: هم‌اکنون بخش خصوصی طرح‌های مختلفی زیادی در استان دارد که با دستگاه‌های مختلف درگیر و سنگ‌اندازی‌های زیادی پیش‌روی فعالیت آنان است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان تصریح کرد: فرایند مجوز سرمایه‌گذاری و هماهنگی‌های لتزم ویژه پرداخت تسهیلات با بانک‌ها توسط خود شهرداری انجام و سرمایه‌گذار در پبچ و خم اداری گیر نکند.

وی افزود: پروژه‌ای که قرار است با 3 سال به بهره‌برداری برسد، نباید به خاطر بروکراسی اداری چندین سال زمان‌ ببرد.

مقیاسی بیان کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری آماده و جهت اجرا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد به طوری‌که سرمایه‌گذار تنها سرمایه‌اش را بیاورد و بلافاصله زمینه اجرای کار برایش فراهم باشد.

وی با تأکید بر اینکه بروکراسی اداری از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شود، اظهار کرد: کردستان پتانسیل و ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد که در صورت رفع موانع پیش‌روی این حوزه، شاهد توسعه بیش از پیش خواهیم بود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان عنوان کرد: گرچه مدیریت ارشد استان در موضوع سرمایه‌گذاری بسیار حساس است، انتظار می‌رود در این زمینه علاوه بر تسهیلات لازم، بروکراسی اداری نیز از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شود.

انتهای پیام/481/

نظر شما