شناسهٔ خبر: 68051414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

پیشکسوت استقلال فاش کرد: پرسپولیسی‌ها هم گفتند گل قهرمانی آفساید بود | روزنو

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید از لیگ یک پیشنهاد داشته ولی ترجیح داده کار مربیگری را آغاز کند.

صاحب‌خبر -
روزنو :

جابر انصاری وینگر اسبق استقلال در مورد خداحافظی اش از فوتبال و حضور در بازی پیشکسوتان هم گفت: از فوتبال خداحفظی نکرده بودم ولی شرایط را برای بازی کردن مهیا ندیدم. اول فصل گذشته رفتم مس سنگون و بدنم آماده بود، در بازی های دوستانه این تیم برابر سایپا و خیبر هم گل زدم و پاس گل دادم. متاسفانه باشگاه مدیریتش فوتبالی نبودند و برای همین تصمیم گرفتم ادامه ندهم. آنها دوست نداشتند تیم نتیجه بگیرد.

او در مورد حضورش در بازی پیشکسوتان استقلال هم گفت: راستش چند پیشنهاد از لیگ یک داشتم ولی تصمیم گرفتم بازی نکنم و مربیگری را آغاز کردم. الان مدرک مربیگری C را گرفته ام و یک ماه دیگر در کلاس های B شرکت می کنم.

مهاجم سابق استقلال در مورد شرایط استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوب و با کیفیتی جذب کرده است. فصل قبل هم شرایط استقلال خوب بود و آقا جواد با توجه به شرایطی که داشتند، خیلی خوب نتیجه گرفتند. حق استقلال فصل قبل قهرمانی بود و حتی کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس هم گفتند این تیم با گل آفساید قهرمان شد.

جابر انصاری در پایان گفت: استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده و همگی با تجربه هستند ولی باشگاه باید بازیکن سازی کند، مثل فولاد، پرسپولیس و سپاهان که از رده های پایه بازیکن اضافه کرده اند. استفلال هم در رده های پایه از مربیانی مثل آرش برهانی، علیرضا منصوریان، علیرضا اکبرپور، سیروش دین محمدی و .... استفاده کند تا موفق شود.

 

 

نظر شما