شناسهٔ خبر: 68050046 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد؛

هیچ پرداختی تحت عنوان «مسوولیت اجتماعی» نداشته‌ایم

صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص انتشار یک صورتجلسه در فضای مجازی اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ هیچ گونه پرداختی در خصوص مسوولیت اجتماعی توسط صندوق بازنشستگی کشوری وجود نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، صندوق بازنشستگی کشوری پیرو انتشار تصویر یک صورتجلسه در فضای مجازی و متعاقب آن واکنش‌های مردمی و با هدف پاسخ به دغدغه بازنشستگان محترم و افکار عمومی، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون هیچ گونه پرداختی تحت عنوان «مسئولیت اجتماعی» و موضوعات مشابه نداشته و نیز با توجه به مصوبه هیأت مدیره این صندوق و موافقت وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ هیچ گونه مسئولیت اجتماعی توسط صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت نشده است.

بر این اساس، مسئولیت اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان یک بنگاه اقتصادی، اجتماعی تنها متوجه ذی‌نفعان اصلی آن یعنی بازنشستگان کشوری است.

لازم به ذکر است اداره کل خدمات رفاهی این صندوق در راستای عمل به وظایف خود و ارائه تسهیلات رفاهی برای سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان، «همانند سنوات گذشته» در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی نیز برنامه‌ ریزی لازم را انجام داده که جزئیات آن در قالب اطلاعیه‌های شماره یک و دو در روزهای گذشته منتشر شده است.

نظر شما