شناسهٔ خبر: 68049828 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

شبکه ۱۳ اسرائیل از رایزنی تل آویو با آمریکا و اروپا برای دفاع در برابر ایران خبر داد

یک رسانه صهیونیستی شب گذشته فاش کرد اسرائیل با مقامات آمریکا و کشورهای غربی برای دفاع از تل آویو در برابر حمله ایران رایزنی و گفت وگو در حال گفت وگو و رایزنی است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از روزنامه معاریو، رژیم صهیونیستی به نام کشورهای غربی که اسرائیل با آن ها تماس گرفته، هیچ اشاره‌ای نکرده است.

 

«معاریو» گزارش داد: چشمان ما به زمین و آسمان است و آماده تلاش (گروه‌های مورد حمایت ایران) برای نفوذ و سناریوهای غیرقابل پیش بینی هستیم.

 

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که اظهارات مقامات ایرانی در مورد انتقام از اسرائیل را در پی ترور اسماعیل هنیه رهبر سیاسی دفتر حماس، باید جدی گرفت.

 

بر اساس این گزارش، این مقام مسئول گفت: انتظار داریم چند روز سخت باشد. یک مقام ارشد اسرائیلی نیز گفت جامعه اطلاعاتی اسرائیل انتظار دارد که ایران یک حمله موشکی گسترده ای به اسرائیل انجام دهد.

 

این خبرها در شرایطی منتشر می شود که رژیم صهیونیستی به دلیل احتمال حمله تلافی‌جویانه گروه های مقاومت در ترور دو شخصیت بزرگ محور مقاومت در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

 

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی در شب های گذشته گزارش دادند که چندین بیمارستان آماده انتقال بیماران به پارکینگ‌های زیرزمینی برای انجام اقدامات درمانی هستند.

 

 

انتهای پیام /ی.ح/25

نظر شما