شناسهٔ خبر: 68049746 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

یک نماینده مجلس عنوان کرد؛

با گران فروشی بلیت اربعین برخورد کنید

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد با گران فروشان بلیت اربعین شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عباس صوفی تاکید کرد: انتظار می‌رود وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور اهتمام لازم را برای تامین بلیت با نرخ مصوب در ایام اربعین حسینی داشته و با شرکت‌های متخلف برخورد شود.

وی با اشاره به ضرورت نظارت دستگاه‌ها بر تامین بلیت با نرخ مصوب در ایام اربعین حسینی، بیان کرد:  مجلس وظیفه نظارتی خود را دنبال خواهد کرد، اما دستگاه‌های دولتی نیز در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند. وزارت کشور به عنوان متولی ستاد اربعین و وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی حوزه حمل و نقل و سازمان تعزیرات وظایف مهمی بر عهده دارند تا بلیت با نرخ مصوب در این ایام تامین شود. این دستگاه باید به وظایف خود به درستی عمل کنند.

صوفی در ادامه اظهار کرد: باید اهتمام دستگاه بر این باشد تا هم مردم دیده شوند و هم  شرکت های حمل و نقل با توجه به مشکلاتی که دارند بتوانند به خوبی به زائران حسینی خدمات ارائه کنند. مجلس نیز وظیفه نظارتی خود را داشته و قطعا نقش خود را ایفا خواهد کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی نیز باید نظارت عالیه خود را در این ایام اعمال کرده و قطعا مجلس گزارش عملکردی این دو وزارتخانه را بررسی خواهد کرد.

نظر شما