شناسهٔ خبر: 68049223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

کاهش مصرف برق با حفظ سطح رفاه مشترکان

محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت:در این برهه زمانی که با ناپایداری شبکه برق در برخی مناطق مواجه هستیم یکی از جنبه‌های آشکار پایبندی به مسوولیت‌های اجتماعی، صرفه‌جویی در مصرف برق و مدیریت مصرف است.

صاحب‌خبر -

دنیای اقتصاد- بندرعباس- محمد کریمی ادامه داد :صرفه‌جویی در مصرف و پرهیز از اسراف بخشی از آموزه‌های دین مبین اسلام است و همه ما معتقدیم اسلام حتی برای کوچکترین برنامه زندگی انسان‌ها نیز برنامه دارد، پایبندی به اخلاق و مسوولیت اجتماعی ایجاب می‌کند که ما از مصرف بی رویه برق پرهیز کنیم.

وی گفت: در راستای تشویق مشترکان به مدیریت مصرف برق، قرعه‌کشی مرحله نخست پویش سراسری «باانرژی» همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار شد و مشترکان خوش‌مصرف استان هرمزگان موفق به کسب جایزه خودرو و یک میلیارد ریالی شدند.

کریمی افزود: هدف اصلی از اجرای پویش باانرژی، کاهش مصرف برق با حفظ سطح رفاه مشترکان است. به همین منظور، جوایز ارزشمندی از جمله صدها خودرو و هزاران کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی و ... برای مشترکان خوش‌مصرف در نظر گرفته شده است.

کریمی در پایان تاکید کرد: با توجه به افزایش بی‌سابقه دمای هوا در روزهای اخیر، مدیریت مصرف برق بیش از هر زمان دیگری ضروری است. مردم با رعایت نکات ساده صرفه‌جویی، به پایداری شبکه برق کمک کنند.

 

نظر شما