شناسهٔ خبر: 68048807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ناطق نوری: انجمنها و کمیته های فعال مورد حمایت قاطع فدراسیون خواهند بود

صاحب‌خبر -
ناطق نوری: انجمنها و کمیته های فعال مورد حمایت قاطع  فدراسیون خواهند بود
خبرگزاری آریا - اولین نشست مشترک روسا و نمایندگان انجمنها و کمیته های ورزشی تحت پوشش با رییس جدید فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی ، این جلسه با حضور دکتر عباس ناطق نوری رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ، خانم سارا حیدری سرپرست دبیری، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی و سرپرست امور استانها، سید رضا چشمی بازرس،علیرضا حمیدیان مسئول حراست و روسا و نمایندگان انجمنها و کمیته های ورزشی تحت پوشش فدراسیون برگزار شد.
ناطق نوری در حاشیه این نشست گفت:انجمنها و کمیته ها بازوان اصلی فدراسیون هستند و باید برای تعمیم و گسترش رشته ها ورزشی گامهای موثرتری بخصوص در حوزه آموزش و پرورش نیروی انسانی برداشته شود و نیاز به تحرک بیشتری در بحث توسعه است.
وی با تقدیر از انجمنهای فعال و اکتیو اذعان داشت: از انجمنها و کمیته هایی که شرایط برگزاری مسابقات، اردوهای ملی ، اعزامهای بین المللی و جذب منابع مالی و اسپانسر را فراهم میکنند تقدیر و تشکر میکنم و بطور قطع این انجمنها و کمیته های فعال مورد حمایت قاطع فدراسیون خواهند بود و بالعکس انجمنهایی که روی روال فعالیت حرکت نمی کنند دچار تغییر خواهند شد.
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی تصریح کرد:22 انجمن و 7 کمیته تحت پوشش باید همنوایی و هماهنگی با فدراسیون به عنوان مرجع نظارت و راهبردی داشته باشند چراکه این خانواده بزرگ بیش از 15 درصد از فعالیت کل ورزش را در اختیار دارد و در این راستا درنظر داریم که اولین المپیاد ورزشی رشته های تحت پوشش را برگزار کنیم.
دکتر ناطق نوری با اشاره اهمیت حوزه بانوان تاکید کرد: انجمنها و کمیته ها باید به حوزه بانوان همپای آقایان توجه کنند و ارسال گزارش ماهیانه فعالیتهای بانوان به وزارت ورزش دلیل واضح و مبرهن اهمیت این جایگاه است.
وی در پایان اظهار داشت: دقت ، سرعت، شفافیت مالی و نظارت دقیق حرف اول را در فدراسیون انجمنهای ورزشی خواهد زد.
در ادامه، مسئولین انجمنها و کمیته ها به ایراد نقطه نظرات ، پیشنهادهای مختلف و ارائه راهکارهای مشورتی پرداختند که با جمع بندی مورد موافقت رییس فدراسیون قرار گرفت.

نظر شما