شناسهٔ خبر: 68048046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

عصبانیت آنچلوتی از ستاره تیمش؛ بلینگام جواب تلفنم را نداد!

کارلو آنچلوتی در مورد تماس با بلینگام و نحوه رفتار با اندریک در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

رئال مادرید در تور پیش‌فصل در خاک آمریکا متحمل دو شکست شد. آنها ابتدا در اواسط هفته ۱-۰ به باشگاه سابق کارلو آنچلوتی، میلان، باختند و شنبه نیز با نتیجه ۲-۱ از دشمن شماره یک خود بارسلونا در ال‌کلاسیکو شکست خوردند. آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در واکنش به شکست و نتایج ضعیف گفت که نیازی به عصبانی شدن نیست و نتایج بازی‌های دوستانه پیش‌فصل اصلا اهمیتی ندارد.

سرمربی ایتالیایی پیش از دیدار دوستانه بعدی با چلسی مجددا مقابل مطبوعات حاضر شد و گفت که با هفت بازیکنی که الان در تعطیلات هستند مرتب در تماس هست: فده والورده، دنی کارواخال، اورلین شوامنی، کیلیان امباپه، ادواردو کاماوینگا، فرلان مندی و جود بلینگام. او سپس با خنده اضافه کرد: «با آنها در تماسم. اما دیروز بلینگام جوابم را نداد و از دستش عصبانی شدم. به وینیسیوس گفتم که با او تماس بگیرد و او فوراً تماس گرفت و تلفن را به من داد و من توانستم با او صحبت کنم.»

اولین بازی رقابتی مادریدی‌ها در فصل جدید در تاریخ ۱۴ آگوست در فینال سوپرکاپ اروپا برابر آتالانتا خواهد بود. با اینکه بازیکنان جدیدی مانند امباپه و اندریک به تیم اضافه شده‌اند، آنچلوتی تاکید می‌کند که «کسانی که لیگ قهرمانان اروپا را بردند باید در فینال بازی کنند.»

کارلتو در مورد اندریک که در بازی مقابل بارسلونا نتوانست آنطور که باید بدرخشد، گفت که نباید فشار زیادی به این بازیکن وارد کرد: «او کیفیت و استعداد بسیار خوبی از خود نشان داده اما مانند آردا گولر سال گذشته است. نباید به جوانان فشار آورد. او استعداد دارد اما استرس هم دارد. کل جهان دوستش دارند خصوصا برزیل اما ما باید صبور باشیم.»

بیشتر بخوانید: نظر دروازه‌بان رئال مادرید در مورد بازیکن جوان تیم؛ من را به یاد ادن آزار می‌اندازد

نظر شما