شناسهٔ خبر: 68044173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مسئول ستاد عتبات عالیات سرپل ذهاب خبر داد:

25 موکب در سرپل ذهاب آماده پذیرایی از زائرین اربعین هستند

حوزه/ مسئول ستاد عتبات عالیات سرپل ذهاب گفت: تعداد 25 موکب برای خدمت رسانی از زائرین اربعین ، با حضور هر موکب حدود 20 نفر ، آمادگی پذیرایی دارند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام احمد رضا اصغری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ضمن محکومیت عمل تروریستی شهید اسماعیل هنیه، مسئول دفتر سیاسی حماس، گفت: دشمنان اسلام و ایران اسلامی، به خیال خام خودشان، خواستند با ترور یکی از بزرگان جبهه مقاومت، در عزم و اراده رزمندگان و مردم کشورهای محور مقاومت خللی وارد کنند که کور خواندند.

مسئول ستاد عتبات عالیات سرپل ذهاب، گفت: تعداد 25 موکب برای خدمت رسانی با حضور هر موکب حدود 20 نفر آمادگی پذیرایی از زائرین اربعین را دارند.

وی گفت: قرار شد عده ای از زائرین که قصد عزیمت به راهپیمای عظیم اربعین دارند، تصاویر « شهید اسماعیل هنیه » را با خود حمل کنند.

حجت الاسلام اصغری گفت: براساس فرمایشات رهبری حکیم و فرزانه، رژیم غاصب صهیونیستی، با چنین جنایاتی نفس های آخرش را می کشد.

مسئول ستاد عتبات عالیات سرپل ذهاب گفت: بازگشایی مرز خسروی برای عبور مجدد زائرین عتبات عالیات ، به بهای خون « سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی » می باشد.

وی با اشاره به اینکه بابد توجه داشت که زوار اربعین همین افراد نیستند که در مراسم عظیم پیاده روی شرکت می کنند، گفت: جمعیت بسیار زیادی در سطح کشور وجود دارند که به علت خدمت رسانی به زوار در موکب ها، هدایت جاده(نظامی، انتظامی، امنیتی و راهداری)، مشغول خدمت رسانی و رفاه زائرین می باشند.

نظر شما