شناسهٔ خبر: 68039768 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

داستان افزایش ۲۰۰ میلیاردی سقف بودجه چه بود؟؛ پشت پرده درخواست سپاهان از فدراسیون

باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال درخواست جالبی داشته که خلاف اخبار برخی رسانه‌ها به افزایش مستقیم سقف بودجه مربوط نمی‌شود.

صاحب‌خبر -
داستان افزایش ۲۰۰ میلیاردی سقف بودجه چه بود؟/ پشت پرده درخواست سپاهان از فدراسیون
کد خبر: 669958
|
۱۴۰۳/۰۵/۱۵ ۰۵:۲۵:۰۰

شایعه شده بود باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال تقاضا کرده با افزایش ۲۰۰ میلیارد تومانی سقف قرارداد آنها موافقت کند، اما گویا قصه چیز دیگری است. اصل درخواست زردپوشان اصفهانی این بوده فدراسیون به آنها اجازه دهد تمام پولی که از راه فروش ستاره‌هایشان بدست آمده، در بودجه خرید بازیکن لحاظ شود. سپاهان از نیم فصل گذشته تا تابستان امسال ۴ مهره اصلی خود یعنی محمد قربانی، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده را از دست داده که فقط جدایی آقای گل برای آنها ۴۰۰ هزار دلار آورده مالی به همراه داشته است. ضمن اینکه صدور رضایتنامه بقیه نفرات هم سود مالی داشته و تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان از راه فروش بازیکنان به حساب باشگاه واریز شده است. به اینها رفتن محمدجواد حسین نژاد در روزهای آتی را هم اضافه کنید که حدود ۵۰ الی ۶۰ میلیارد تومان دیگر درآمدزایی به همراه خواهد داشت و این یعنی اضافه شدن چیزی در حدود ۱۲۰ میلیارد به بودجه باشگاه که در صورت تزریق در نقل و انتقالات می‌تواند خیلی به ژوزه مورایس کمک کند.

به گزارش خبرورزشی، مدیران سپاهان البته یک خواسته دیگر هم داشته‌اند؛ اینکه پاداش بازی‌های آسیایی هم در این پروسه لحاظ شود. اگر آنها موفق به شکست شباب الاهلی و الغرافه شوند و جواز حضور در لیگ نخبگان را بدست بیاورند، کنفدراسیون فوتبال آسیا به این تیم پاداش می‌دهد و آنها قصد دارند همان مبلغ را صرف تقویت ترکیب تیم کنند. اکنون باید منتظر ماند و دید فدراسیون با این خواسته سپاهان که چندان هم غیرمنظقی به نظر نمی‌رسد موافقت می‌کند یا خیر.

 

نظر شما