شناسهٔ خبر: 68039759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

جهاد تبیین در اولویت برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جهاد تبیین در اولویت برنامه های این شورا قرار دارد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام هادی خلیلی طی سخنانی در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در انجام وظایف این شورا و اجرای برنامه‌ها، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مردمی تأکید داشته اند و این که طرح ها و برنامه ها با محوریت مردم و ناظر به توان بالای مردمی مورد توجه و اهتمام باشد.

وی همچنین با اشاره به این که تبلیغ مبانی اسلام و مبانی جمهوری اسلامی از وظایف و رسالت‌های خطیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محسوب می شود، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف پیامبر اکرم (ص) تبلیغ بود و به واسطه این امر، اکنون دین اسلام در جهان فراگیر شده و این مهم باید بیش از پیش نهادینه شود.

وی در ادامه سخنان خود، جهاد تبیین را برنامه اولویت دار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: با وجود دشواری‌ها، خبرنگاران از بهترین یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ترسیم و به تصویر کشیدن مناسبت‌های این شورا هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در بحث تداوم حمایت از مردم فلسطین و غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: در این راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، برنامه راهپیمایی جمعه‌های خشم را هر هفته با حضور چهار استان پس از اقامه نماز جمعه، برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: حضور مستمر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در تجمع و برنامه‌های یکی از نقاط قوت و برجسته شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی است.

انتهای پیام/

نظر شما