شناسهٔ خبر: 68038499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر مخابرات خوزستان خبر داد؛

راه‌اندازی شبکه وای‌فای رایگان در مرزهای اربعین خوزستان

اهواز - مدیر مخابرات منطقه خوزستان از راه‌اندازی شبکه وای‌فای رایگان اینترنت در مرزهای اربعین استان خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم فلاح زاده عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه پیاده روی اربعین حسینی یکی از رویدادهای مهم مذهبی است، مخابرات استان همانند سال‌های قبل و بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی خود برای تأمین شبکه ارتباطات مخابراتی با کیفیت مطلوب به زائران اربعین، اقدامات مؤثری در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی انجام داده است.

وی افزود: با این اقدامات، خدمات ارتباطی بدون هیچ‌گونه مشکلی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه و ارتباطات برقرار می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود: رصد و پایش شبکه ارتباطی به صورت لحظه‌ای، تقویت زیرساخت شبکه ارتباطی، افزایش ظرفیت و ترافیک سایت‌های همراه اول و مستقر کردن تیم‌های عملیاتی و فنی در مرزها به منظور رفع اختلال احتمالی از جمله اقدامات مخابرات منطقه خوزستان به منظور پایداری ارتباطات و ارائه شبکه ارتباطی با کیفیتی مطلوب به زوار اربعین حسینی می‌توان نام برد.

وی گفت: برای افزایش ظرفیت شبکه اینترنتی علاوه بر سایت‌های ثابت، ۲ سایت سیار و برای توسعه شبکه همراه اول ۶ سایت نیز برای تأمین ترافیک مخابراتی در ۲ مرز شلمچه و چذابه مستقر می‌شوند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین با اشاره به راه اندازی شبکه وای فای رایگان در مرزهای خوزستان برای ایام اربعین افزود: با استقرار دفاتر امور مشترکین به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمات رسانی می‌شود.

فلاح زاده با اشاره به صرف اعتباری معادل ۸۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات جدید در پایانه‌های مرزی خوزستان گفت: پهنای باند همراه اول در این شلمچه و چذابه ۱۰ گیگ افزایش یافته است.

وی همچنین از برپایی مواکب شهدای مخابرات در مرزهای استان خبر داد و عنوان کرد: کارکنان داوطلب این مجموعه به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

نظر شما