شناسهٔ خبر: 68037827 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حمله شديد لاپيد به بن گوير در پي عمليات مقاومتي امروز در مرکز تل آويو

صاحب‌خبر -
حمله شديد لاپيد به  بن گوير در پي عمليات مقاومتي امروز در مرکز تل آويو
خبرگزاری آریا - رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات مقاومتی امروز (یکشنبه) در مرکز تل آویو خاطرنشان کرد: "دلیل این ناامنی،" ایتمار بن گویر، وزیر شکست خورده ی امنیت " اسرائیل است".

در حمله شهادت طلبانه صبح امروز (یکشنبه) که با سلاح سرد در منطقه "حولون" در مرکز فلسطین اشغالی صورت گرفت، 3 صهیونیست مجروح و 2 شهرک نشین هم کشته شدند.
یک سازمان امدادرسانی وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حال دو تن از مجروحان نیز وخیم است.
یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، در واکنش به عملیات استشهادی امروز در منطقه "حولون" که به کشته شدن دو صهیونیست منجر شد، در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس نوشت: "دلیل این ناامنی،" ایتمار بن گویر، وزیر شکست خورده ی امنیت " اسرائیل است".
لاپید در ادامه توئیت خود حمله صبح امروز در "حولون" را، یک حمله درد آور توصیف کرد و افزود: "تاکنون هیچ وزیری در "اسرائیل" شکست خورده تر از "ایتمار بن گویر" نبوده و نیست که از زمان روی کار آمدنش ، اینچنین خیابان های ما پر از قتل، جنایت و بمب گذاری شده باشد."
وی ادامه داد: با تمام این معیارهای امنیتی، ایمنی فردی ما تنها در تصادفات حاصل می شود ، و پلیس ما در پایین ترین حد خود قرار دارد و تنها کاری که از صبح تا شب انجام می دهد انجام مصاحبه های بی مورد ، ترفند های بی اثر و اقدامات تحریک آمیز است.
از طرف دیگر، "بن گویر" نیز به نوبه خود در محل عملیات مقاومتی استشهادی در "حولون" مرکز تل آویو اذعان کرد : "جنگ ما فقط علیه "ایران" نیست، بلکه ما همین جا در خیابان ها هم می جنگیم و دقیقا به همین دلیل است که "اسرائیلی ها" را با بیش از 150 هزار مجوز اسلحه مسلح کردیم.
VS
این وزیر افراطی صهیونیست در ادامه با تجلیل و تمجید از افسران پلیسی که عامل عملیات مقاومتی و استشهادی را به شهادت رسانده اند، گفت: این می توانست فاجعه بسیار بزرگتری باشد اما افسران پلیس ما تجربه و تحصیلات دارند!!!.
وی خطاب به شهرک نشینان اسرائیلی تاکید کرد که هریک با خود اسلحه حمل کنند چرا که در اینصورت جانشان نجات می یابد".

نظر شما