شناسهٔ خبر: 68032926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

درخواست پرسپولیس تهران از فدراسیون فوتبال برای جذب بازیکن خارجی

مدیران پرسپولیس با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال، درخواست خود مبنی بر افزایش سهمیه خارجی باشگاه پایتخت را عنوان کردند.

صاحب‌خبر -

باشگاه پرسپولیس چند روز قبل موفق به جذب جانشین علیرضا بیرانوند شد و با الکسیس گندوز به توافق رسید تا این دروازه‌بان باتجربه فرانسوی-الجزایری به گلر شماره یک سرخ‌پوشان پایتخت در فصل پیش‌رو تبدیل شود. توافقات با گندوز در شرایطی نهایی شد که پیش از جذب او نام گئورگی گولسیانی، اوستون اورونوف و ایوب العملود وارد فهرست بازیکنان خارجی پرسپولیس شده بود و دروازه‌بان فرانسوی-الجزایری به عنوان چهارمین بازیکن خارجی سرخ‌پوشان برای فصل معارفه شد.

با توجه به به حدنصاب نرسیدن تعداد بازی وحدت هنانوف در فصل قبل، و همچنین شایعاتی که در مورد نبیل باهویی در این زمینه وجود داشت، رقبای پرسپولیس مدعی شدند این تیم نمی تواند از دو سهمیه دیگر خارجی خود استفاده کند و الکسیس گندوز آخرین خرید خارجی این تیم باید باشد.

باشگاه پرسپولیس چند روز قبل با ارسال مدارک پزشکی مدعی شد هنانوف در چند بازی مصدوم بوده و نبیل باهویی هم در ۶۰ درصد بازی ها به میدان رفته است. آن ها از همین رو نامه ای به کارگروه نقل و انتقالات فرستادند و خواهان استفاده از همه سهمیه خود برای جذب بازیکن خارجی شدند. در همین خصوص باشگاه پرسپولیس مدعی شده آن ها می توانند از همه سهمیه های خارجی خود استفاده کنند و هیچ مشکلی در این رابطه ندارند. پرسپولیسی ها آنطور که مشخص است موافقت ضمنی را از مدیران فدراسیون فوتبال گرفتند که قاطعانه از نسوختن سهمیه خارجی خود حرف می زنند. این احتمال هم وجود دارد که مدارک پزشکی هنانوف مورد تایید گرفته و از همین رو باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب دو بازیکن خارجی دیگر است. 

 

نظر شما