شناسهٔ خبر: 68032788 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

عثمانی در تذکر شفاهی؛

ملت ایران به کشته شدن کمتر از نتانیاهو در قبال ترور شهید هنیه راضی نیست

صاحب‌خبر -
ملت ایران به کشته شدن کمتر از نتانیاهو در قبال ترور شهید هنیه راضی نیست
خبرگزاری آریا - نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: ملت ایران به کشته شدن کمتر از نتانیاهو در قبال ترور شهید هنیه راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری آریا، محمد قسیم عثمانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن محکومیت کردن ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی، گفت: امیدوار هستیم که وعده صادق دیگری برای خونخواهی این مجاهد شهید اتفاق بیافتد.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای خونخواهی این شهید عزیز و والامقام لحظه شماری می کنیم. رژیم صهیونیستی بسیار وقیح شده است و در خاک ایران عزیز میهمان ما را شهید کرده است. ما به کشته شدن کمتر از نتانیاهو راضی نیستیم. سران مستکبر رژیم قاتل و کودک کش صهیونیستی باید ادب شوند تا نفس راحتی بکشیم.
وی افزود: در خصوص مشکلات کشاورزان تذکرات بسیاری داده شده است، بنده 12 سال قبل نماینده بودم و در هر دوره در خصوص عدم پرداخت به موقع پول گندمکاران و کشاورزان تذکرات لازم داده شده است چرا باید پول آنان را با تاخیر بپردازیم و باعث سرخوردگی آن ها شویم. جا دارد که به این مشکل به طور ویژه رسیدگی شود.
حمیدرضا حاجی بابایی که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: مجلس شورای اسلامی و ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان منتظرند تا به نحو احسن جمهوری اسلامی و محور مقاومت سیلی محکمی را به رژیم صهیونیستی بزند تا جسارت چنین کارهایی را نداشته باشد تا دست به چنین اقداماتی بزنند و این رژیم سرجای خودش بنشیند./
پایان پیام

نظر شما