شناسهٔ خبر: 68032605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی به تعهدات و توزیع اعتبارات عمل کنند

سقز_رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به تعهدات و توزیع مناسب اعتبارات بخوبی عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی ظهر یکشنبه در نشست با نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سقز دومین شهر استان است و باید مدیران برای توسعه آن تلاش کنند.

وی افزود: نیاز است مدیران دستگاه‌های اجرایی به تعهدات و توزیع اعتبارات بخوبی عمل کنند.

مقیاسی، مدیر کل دیوان محاسبات استان هم بر تسریع در برگزاری مناقصه‌ها و ضرورت شروع پروژه‌ها تاکید کرد.

فرماندار شهرستان سقز نیز در این نشست بر ضرورت شروع پروژه روکش و بهسازی آسفالت محور سقز- مریوان، تسریع در ۴ خطه کردن راه سقز- بانه، اتمام جاده سوته- بانه و تکمیل ساختمان فرمانداری، جذب اعتبار مناسب برای عملیات محوطه سازی فرودگاه سقز و همچنین پیگیری راه آهن میاندوآب – سقز تاکید کرد.

جعفر توان جعفر توان خواستار عمل به تعهدات شرکت آب منطقه‌ای کردستان برای آسفالت ۱۲ کیلومتر راه‌های روستایی پشت سد چراغ ویس و همچنین اجرای روکش‌های آسفالت توسط راهداری و ادامه روند نهضت آسفالت راه روستایی شد.

اتمام هتل ورزش و سالن سقف بلند ورزشی شهر صاحب و شروع به ساخت سالن رزمی مرحوم فریار امینی پور، اتمام سالن ورزشی شهید ترکمن و مرمت بازار سقز نیز به عنوان مطالبات مردم سقز در این جلسه مطرح شد.

نظر شما