شناسهٔ خبر: 68027991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

آیین افتتاح نمایندگی هلدینگ دروازه صلح ملل در استان اردبیل برگزار شد

توحید سیف

آیین افتتاح نمایندگی هلدینگ دروازه صلح ملل در استان اردبیل با حضور میهمانان و مسئولان ملی و استانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، امروز ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ آیین افتتاح نمایندگی هلدینگ دروازه صلح ملل به عنوان زیرمجموعه شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی در استان اردبیل با حضور میهمانان و مسئولان ملی و استانی در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد.

معاون استاندار اردبیل در این مراسم با ذکر این نکته که فعالیت این شرکت می‌تواند فرصت خوبی برای استان و کشورمان باشد، گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی هزینه نیست و می‌تواند در کنار بازخورد اقتصادی موجب اعتلای فرهنگی کشور باشد.

کمال‌الدین میرجعفریان افزود: توسعه زیرساخت‌ها مهم‌ترین نیاز صنعت گردشگری است و در سال‌های اخیر با تحرکاتی که در این راستا انجام شده شاهد افزایش ماندگاری مسافران در استان اردبیل هستیم و باید در ادامه هم با کمک مجموعه‌هایی مثل این هلدینگ شاهد اتفاقات خوبی در این راستا باشیم.

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: در دنیای امروز و در شرایط امروز کشورمان تاثیرگذاری صنعت گردشگری غیرقابل کتمان است و شرکت‌هایی مثل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی و هلدینگ‌های زیرمجموعه آن با اعتقاد به خرد جمعی در راستای توسعه این صنعت ایجاد می‌شوند.

علیرضا دباغ عبداللهی افزود: توجه صرف به کمیت در حوزه گردشگری یک رویکرد اشتباه است و باید به سمت توسعه کیفی در صنعت گردشگری برویم که استان اردبیل در این راستا ظرفیت‌های خوبی را دارد و امیدواریم هلدینگ دروازه صلح ملل در راستای ارتقا کیفیت در حوزه گردشگری فعالیت کند.

انتهای پیام/

نظر شما