شناسهٔ خبر: 68026486 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

افشاگری آنجلینا جولی از ماجرای خودکشی‌اش

آنجلینا جولی بازیگر سرشناس هالیوودی دست به افشاگری جنجالی درباره خودکشی خود زد.

صاحب‌خبر -

برخلاف باور بسیاری از افراد همه هنرمندان و سلبریتی‌ها که در اوج ثروت و شهرت قرار دارند، زندگی بدون دغدغه و بی مشکل ندارند. برخی از این افراد مشهور با داشتن ثروت و شهرت خوشحال نبوده و در ذهن خود افکار خودکشی دارند، در میان هنرمندان ایرانی و خارجی کم نیستند کسانی که با خودکشی به زندگی خود پایان داده‌اند. آنجلینا جولی یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود به تازگی رازی تکان دهنده از گذشته‌اش را فاش کرد و در مورد ماجرای خودکشی اش صحبت کرد. در ادامه این بخش حبت‌های آنجلینا جولی در مورد جرای خودکشی‌اش را می‌خوانید.

 

آنجلینا جولی بازیگر معروف آمریکایی و دارنده جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب، در مصاحبه اخیرش رازی را از زندگی شخصی‌اش فاش کرد و عنوان نمود که در جوانی به دلیل مشکلات مختلف کسی را برای کشتن خودش استخدام کرد زیرا فکر می‌کرد پذیرش مرگش به این شکل برای عزیزانش راحت‌تر خواهد بود.

 

آنجلینا جولی و ماجرای خودکشی اش

جولی برای خودکشی با قاتل حرفه‌ای تماس گرفت اما قاتل از او درخواست نمود که دو ماه فکر کند و دوباره تماس بگیرد. در این مدت زندگی آنجلینا جولی تغییر کرد و به گفته خودش مادر بودن و دوست داشتن بچه‌هایش به او کمک نمود تا رشد کند و افکار خودکشی را کنار بگذارد.

آنجلینا جولی به همراه برد پیت سه فرزند بیولوژیکی داشته و سرپرستی سه کودک دیگر به نام های مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند.

نظر شما