شناسهٔ خبر: 68025900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان خبرداد؛

احداث تصفیه خانه آب مجتمع ۲۱ روستای پادنای سمیرم

اصفهان- مدیرعامل آبفای استان اصفهان از احداث پکیج تصفیه خانه آب مجتمع ۲۱ روستای پادنای سمیرم خبر داد و گفت: این طرح، آب شرب سالم چهار هزار خانوار با جمعیت ۱۳ هزار نفر را پوشش خواهد داد.

صاحب‌خبر -

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر هزینه اجرای این پروژه را ۲۰۰ میلیارد ریال از محل تأمین اعتبار عمرانی – جاری اعلام و اظهار کرد: منبع تأمین آب این مجتمع در حال حاضر یک چشمه با ظرفیت ۵۰ لیتر در ثانیه و برای اجرای این طرح ۵۰۰ متر خط انتقال اجرا شده است.

وی افزود: فاز اضطراری تصفیه خانه آب این مجتمع در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری رسید و پیش بینی می‌شود احداث پکیج تصفیه خانه نیز در کمتر از یک ماه دیگر، در اوایل شهریور ماه به بهره برداری برسد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان ارتقا کمی و کیفی آب شرب روستاهای سمیرم را از اهداف این پروژه اعلام کرد و اظهار داشت: تأمین آب شرب سالم و پایدار و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی و توسعه پایدار از رویکردهای اصلی شرکت آبفای استان است.

به گزارش مهر، اجرای خط انتقال و احداث مخزن ۳۰۰ مترمکعبی نورآباد و اجرای خط انتقال، احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی کیفته گیوسین و اصلاح شبکه روستاهای اسلام آباد و موروک از طرح‌های دیگری است که در منطقه سمیرم در حال اجرا است و تا شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

نظر شما