شناسهٔ خبر: 68019030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تاکید تن هاخ: همه چیز در یونایتد تغییر می‌کند!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید به دنبال این است که با ساختار جدید باشگاه به موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش"ورزش سه"، اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از کمپ تمرینی شیاطین‌سرخ در لس‌آنجلس، ایالات متحده آمریکا، با بی‌بی‌سی اسپورت مصاحبه کرد.

یونایتد در آخرین بازی فصلی که در آن نمی‌توانست با وجود رتبه به دست آمده در لیگ سهمیه اروپایی کسب کند، با شکست منچسترسیتی در فینال جام حذفی، به لیگ اروپا صعود کرد.

تن هاخ درباره دوران حضورش در یونایتد گفت:"با وجود اینکه ما دو جام برده‌ایم، در شش سال قبل از آن، یونایتد هیچ جامی کسب نکرده بود. ما می‌دانستیم که باید تغییر کنیم. ما پروژه خود را شروع کرده‌ایم. روند تیم مثبت است. ساختار جدید و مدیریت جدید وارد شده است. بازیکنان جدید برای پیشرفت تیم جذب شده‌اند. البته که ساختار از قبل وجود دارد. باشگاه تغییراتی ایجاد کرده و ما می‌توانیم به جلو نگاه کنیم. افرادی با توانایی زیادی به ما اضافه شده‌اند. مطمئنم که این به ما انرژی بهتری برای حمله به کسب عناوین می‌دهد."

2062644

تن هاخ درباره پروژه‌ای که علاقه دارد به ساختن یک تیم قدرتمند ختم شود، ادامه داد:"ما در حال ساختن هستیم، باید به ساختن و پیشرفت ادامه دهیم. بر همین اساس ما شیوه بازی خود را هم تغییر می‌دهیم."

او درباره اهمیت شروع خوب‌ در فصل جدید گفت:"شروع همیشه مهم است، اما این پایان است که مهم است. ما در فصل اول دیدیم که ریکاوری کردیم، فصل موفقی با بازی‌های زیاد و دو فینال داشتیم. ما در اروپا [حذف سویا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا] خیلی جلو رفتیم و در لیگ سوم شدیم. آغاز پایه است. اگر شروع خوبی داشته باشید، به شما پایه‌ای می‌دهد تا به سمت یک فصل موفق حرکت کنید. اما اگر موفق نشوید، باز هم می‌تواند فصل موفقی باشد، چون فصل‌ها طولانی هستند و جام‌ها همیشه در آوریل یا ماه می به دست می‌آیند."

نظر شما