شناسهٔ خبر: 68019002 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار مواد مخدر در تهران+ جزئیات

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در جنوب‌غرب تهران خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام تحقیقات میدانی از فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر در پایتخت باخبر شده و متوجه شدند که این فرد اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر کرده است.

خبر مرتبط
باند قاچاق خودروهای لوکس در این استان منهدم شد+ جزئیات

اقتصادنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی ۲۸۰ خودروی لوکس قاچاق، گفت: تاکنون بیش از ۵۰ خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی فراجا گلستان توقیف شده و تلاش برای توقیف سایر خودروهای قاچاق ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ادامه مخفیگاه متهم در یکی از محلات جنوب غرب پایتخت شناسایی شد، گفت:‌در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد. پس از آن ماموران عملیات خود برای دستگیری این فرد را آغاز کرده و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را نیز کشف و ضبط کردند که آن را به مقر انتظامی انتقال دادند. 

باباپور با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده مکشوفه و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان در حال انجام است.

نظر شما