شناسهٔ خبر: 68018651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف استان قم:

هدف صهیونیست‌ها ایجاد خدشه به امنیت و اقتدار ایران است

قم- مدیرکل اوقاف استان قم گفت: شهید اسماعیل هنیه نیرویی کارآزموده، با تجربه و ایثارگر بود و صهیونیست‌ها هم برای اینکه به امنیت و اقتدار ایران خدشه وارد کنند این ترور را انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری بعدازظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت مظلومانه یکی از بزرگ‌ترین سربازان جبهه مقاومت و مهمان جمهوری اسلامی، شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: این ترور به دست عوامل صهیونیسم بین‌المللی انجام شده است.

او افزود: این حادثه از جهات مختلف بسیار تلخ و ناگوار است هم اینکه نیرویی کارآزموده، با تجربه و ایثارگر به شهادت رسید و هم اینکه او مهمان جمهوری اسلامی بود و دشمنان سعی کردند با این کار، به امنیت و اقتدار ایران خدشه وارد کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در جنگ، اینگونه حوادث رخ می‌دهد گفت: امام راحل فرمودند عزت و شرف ما در گرو همین مبارزات است و البته در جنگ، هم انسان می‌کشد و هم کشته می‌شود و این طبیعت نبرد است.

او ادامه داد: در جنگی به گستردگی جبهه حق و باطل قرار داریم، مظلومان تاریخ در مقابل مستکبران عالم ایستاده‌اند و هر چند ما در خط مقدم نیستیم ولی این یک جنگ تمام عیار است که در میانه آن به سر می‌بریم و در جنگ هم هر دو طرف به اندازه توانشان اقدام می‌کنند.

اسکندری با بیان اینکه این جنگ ترکیبی هم نیازمند پشتیبانی است گفت: مردم ایران در دوره دفاع مقدس همگی درگیر نبرد و در پشت جبهه‌ها، یاریگر رزمندگان بودند و امروز هم در رویارویی میان حق و باطل، برخی در خط مقدم هستند و بیشتر مردم پشتیبان آنها خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با سلاح‌های کنترل از راه دور به نبرد با ما آمده‌اند و به این ترتیب ما هم نیازمند ارتقا سیستم دفاعی خود هستیم.

نظر شما