شناسهٔ خبر: 68016283 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 22 خبر داد؛

پروژه احداث 30 معبر اصلي منطقه 22 در دستور کار قرار دارد

صاحب‌خبر -
پروژه احداث 30 معبر اصلي منطقه 22 در دستور کار قرار دارد
خبرگزاری آریا - معاون شهردار منطقه22 گفت: عملیات احداث 30 معبر در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22؛ رضا ایرانشاهی اظهار کرد: در حوزه رسیدگی به معابر شهری در این منطقه عملیات عمرانی در دو قالب به اجرا در می آید؛ بخشی از عملیات در زمینه نوسازی معابر و بخش دیگر در زمینه احداث معابر جدید است که این اقدام متفاوت‌تر از سایر مناطق 22گانه شهر تهران است.
وی تصریح کرد: با توافقات صورت گرفته با سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار است تا گام بلندی در جهت تکمیل زیرساخت های محدوده شمال‌غربی تهران پس از سال ها صورت پذیرد و با تعاملات دوجانبه احداث 47 کیلومتر معبر به همراه احداث سرای محله، مجموعه ورزشی و پیاده‌رو در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.
معاون شهردار منطقه 22 بیان کرد: در مرحله اول، اقدامات لازم جهت احداث 10 معبر کرمانشاه حدفاصل بزرگراه همدانی تا خیابان دانش، معابر شمالی و جنوبی موازات خیابان مظفر، معابر فرعی بلوار طراوت، معابر فرعی بلوار کوهک، معابر فرعی شرق آزادگان و معبر دسترسی پیامبر اعظم و معابر بلوار جوزانی انجام شده است و طی برنامه زمانبندی شده قرار است این معابر در یک بازه زمانی 12 ماهه به بهره برداری برسند.
وی در پایان یادآور شد: طول این معابر در مجموع حدود 10 کیلومتر است و در حال حاضر عملیات رفع معارضین و همچنین تجهیز کارگاهی آنها انجام شده و اکیپ های لازم نیز برای شروع اجرای عملیات مستقر شده‌اند.
انتهای پیام/

نظر شما