شناسهٔ خبر: 68015805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تصویر دیوارنگاره میدان ولیعصر با الهام از جمله تاریخی مسعود پزشکیان+ عکس

اقتصادنیوز: همزمان با مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه در تهران از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با الهام از توییت رئیس جمهور کشور درباره رئیس دفتر سیاسی حماس رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) در سحرگاه -پنجشنبه ۱۱ مرداد- باتوجه به ترور اسماعیل هنیه با شعار «فرمانده آزادگان» رونمایی شد.

در توضیح این دیوارنگاره که با تصویری از مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان در کنار هنیه ترسیم شده، بخشی از صحبت‌های رئیس‌جمهور برای شهادت اسماعیل هنیه ذکر شده است: «دیروز دست فاتح او را بالا بردم و امروز باید بر روی شانه‌هایم او را تشییع کنم. جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی، عزت، حیثیت، افتخار و شرف خود دفاع و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد.»

به گزارش اقتصادنیوز، این جمله از پزشکیان به این دلیل برای هک روی دیوارنگاره میدان ولیعصر در نظر گرفته شد که پزشکیان بعد از ترور اسماعیل هنیه، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:‌ امروز ایران عزیز به سوگ شریک غم و شادی خود، همراه همیشگی و پرافتخار راه مقاومت، رهبر شجاع مقاومت فلسطین، شهید القدس، حاج اسماعیل هنیه نشسته است. دیروز دست فاتح او را بالا بردم و امروز باید بر روی شانه هایم او را تشییع کنم. شهادت هنر مردان خدا است. پیوند دو ملت سربلند ایران و فلسطین مستحکم تر از قبل خواهد شد و مسیر مقاومت و دفاع از مظلوم پر قدرت از همیشه دنبال می شود. جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع، و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد.»

photo_2024-08-03_15-49-56

خبر مرتبط
گفت‌وگوی تلفنی باقری و لاوروف پیرامون ترور هنیه/ترورهای سیاسی غیرقابل قبول است

اقتصادنیوز:وزارت امور خارجه روسیه عصر پنجشنبه از گفت‌وگوی تلفنی سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور و علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به ابتکار طرف ایرانی خبر داد.

خانه طراحان انقلاب اسلامی و هنرمندان این مرکز، از ساعات اولیه شهادت اسماعیل هنیه دست به قلم شدند و طرح‌هایی ترسیم کردند.

171311041

 

نظر شما