شناسهٔ خبر: 68015608 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به خوانندگی سالار عقیلی؛

ارکستر صداوسیما در «تکیه ملت» کنسرت رایگان برگزار می‌کند

علیرضا سعیدی

ارکستر سمفونیک و گروه کُر سازمان صداوسیما هم زمان با برگزاری سوگواره هنری آیینی «تکیه ملت» مجموعه آثاری را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هم زمان با آغاز سوگواره هنری آیینی «تکیه ملت»، پروژه ای موسیقایی نمایشی توسط ارکستر سمفونیک و گروه سازمان صداوسیما در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران به صورت رایگان برگزار می شود.

در این ویژه برنامه موسیقایی که در کنار برخی دیگر از فعالیت های فرهنگی هنری دیگر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد حسین شریفی رهبر ارکستر و سالار عقیلی به عنوان خواننده حضور دارند.

رقابت هنری و آئینی نوجوانان دختر و پسر با میزبانی محسن عراقی، پخش برنامه زنده رادیو اربعین، پخش یک برنامه تلویزیونی از شبکه تهران، نمایشگاه و مواکب پذیرایی از دیگر برنامه هایی هستند که در ویژه برنامه «تکیه ملت» پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

سوگواره هنری آیینی «تکیه ملت» در قالب رویداد مردمی «آرمان» با شعار «آرمان شهر من» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

ارکستر صداوسیما در «تکیه ملت» کنسرت رایگان برگزار می‌کند

در توضیحات تکمیلی این پروژه آمده است:

با توجه به برنامه شهرداری تهران و چشم انداز ترسیم شده «تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام» جهت ایجاد نشاط اجتماعی، افزایش مشارکت مردمی، استعدادیابی، احیاء حس تعلق شهروندی و تغییر در فضای زندگی شهری با رویکرد ایرانی - اسلامی، مجموعه ای از جشنواره های آیینی (قرآن، نهج البلاغه ، دعا و نیایش) و فرهنگی - هنری ( فیلم، نمایش، سرود و موسیقی، شعر و ادب) با رویکرد یکپارچه سازی سیاست های فرهنگی - اجتماعی و هدفمند نمودن موضوعات جشنواره جهت ماندگاری در ذهن مخاطبان بر پایه محله محوری به اهتمام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می شود.

سوگواره هنری آیینی «تکیه ملت» از روز شنبه ۱۳ مرداد تا روز جمعه ۲۶ مرداد در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود و علاقه مندان برای تهیه بلیت رایگان این کنسرت نمایش می توانند به سامانه اینترنتی این رویداد مراجعه کند.

نظر شما