شناسهٔ خبر: 68014027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اجرای ۴۸۵ برنامه فرهنگی با محوریت ایثار و شهادت در قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری ۴۸۵ برنامه فرهنگی با محوریت ایثار و شهادت در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سمیه اسمعیلی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز شهادت شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و سیدالاسرا، سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری پیش از ظهر امروز در سالن جلسات بنیاد شهید استان برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اظهار داشت: خون شهید هنیه اثرگذار است و بنیان‌های رژیم غاصب و موقت صهیونیستی را ویران خواهد کرد.

وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب فرموند که خونخواهی از میهمانمان وظیفه ماست و قطعا رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی را از جبهه ی مقاومت علل خصوص جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار، تصریح کرد: اصحاب رسانه همواره می‌توانند در همه زمینه‌ها مایه امیدآفرینی مردم باشند و با جهاد تبیین درست مسائل و جلوگیری از انتشار شایعات باعث روشنگری اذهان جامعه شوند.

اسمعیلی افزود: ارتش استان قزوین 977 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، که یادواره این شهدای عزیز 15 مرداد ماه هم زمان با سالروز سرلصگر شهید عباس بابایی در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در سال گذشته بالغ بر 485 مورد برنامه فرهنگی در مناسبت های مختلف با محوریت ترویج فرهنگ فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قزوین یادآورشد: 35 یادواره شهید شاخص با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی، اجرای 58 مورد مراسم بیعت با شهدا و گلباران گلزار شهدا، برگزاری 63 مورد برنامه در خانه شهید بابایی از جمله برنامه های سال گذشته این اداره کل بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 233 برنامه فرهنگی اجرا شده است که شامل 10 یادواره شاخص، 13 مراسم به مناسبت‌های مختلف، 185 مورد برنامه و مراسم در حسینیه‌های شهدا با مشارکت خانواده شهیدان استان و 25 برنامه در خانه شهید بابایی می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما