شناسهٔ خبر: 68013856 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جزئیات تازه از ترور رئیس دفتر سیاسی حماس

فوری/ اطلاعیه شماره 3 سپاه درباره ترور اسماعیل هنیه/ نحوه و سلاح ترور مشخص شد+ جزئیات مهم

اقتصادنیوز:‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: ترور شهید اسماعیل هنیه با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۳جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن " دکتر  اسماعیل هنیه " رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد: با توجه به تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده، این عملیات تروریستی با  شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدنبال اقدام تروریستی رژیم جنایتکارانه صهیونیستی که منجر به به شهادت شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه رئیس مجاهد و شجاع دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) و همراه ایشان گردید، به اطلاع عموم ملت ایران می رساند؛

۱. این اقدام با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است.

۲. با توجه به تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده، این عملیات تروریستی با  شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.

در پایان تاکید می‌شود ؛ خونخواهی "شهید اسماعیل هنیه" قطعی و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی پاسخ این جنایت را که "مجازات سخت " است را در زمان ، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

نظر شما