شناسهٔ خبر: 68011940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پويشي براي بخشش/ پايان نزاع خانوادگي 730 روزه در گلستان

صاحب‌خبر -
پويشي براي بخشش/ پايان نزاع خانوادگي 730 روزه در گلستان

خبرگزاری آریا- معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس مرکز حل اختلاف استان از پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف کلاله برای پایان دادن به کشمکش 2 ساله پنج خانواده خبر داد.

 

 احمد جعفری ظهر امروز «شنبه 13 مرداد ماه 1403» در تشریح اقدامات صورت گرفته در چارچوب اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم»، اظهار کرد: پویش مذکور سبب شده است تا اتفاقات خوبی برای پایان دادن به کشمکش‌ها و صلح در بین برخی خانواده‌های استان گلستان که دچار اختلاف شده اند، رخ دهد.

وی با بیان اینکه یکی از این بخشش‌ها، پایان دادن به کشمکش 730 روزه پنج خانواده در یکی از روستا‌های شهرستان کلاله بود، خاطرنشان کرد: درگیری این پنج خانواده به دنبال مشاجره و اختلاف یک زن و شوهر جوان شروع و با دخالت خانواده‌ها منجر به نزاع دسته جمعی شده بود.

رئیس مرکز حل اختلاف گلستان با اشاره به اینکه به دنبال وقوع این درگیری‌ها و اختلافات خانوادگی 6 پرونده با موضوع نزاع دسته جمعی و خانوادگی، تهدید به قتل، تهدید با اسلحه، ورود به عنف و دیگر موارد در دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف کلاله تشکیل شده و در جریان بود، خاطرنشان کرد: پس از طرح دعوی، پرونده برای کمک به حل و فصل مسالمت‌آمیز به شورای حل اختلاف ارجاع داده شد.

وی اضافه داد: در نهایت گفت‌وگو و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و ریش سفیدان و صلح یاران کلاله کار ساز شد و طرفین به حرمت امام حسین (ع) با صلح و سازش به این اختلاف پایان دادند.

انتهای پیام

نظر شما