شناسهٔ خبر: 68011855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۴۰ محکوم مالی خراسان شمالی در انتظار کمک خیرین هستند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ۱۴۰ محکوم علیه مالی در بند با بدهی معادل ۱۸۲ میلیارد تومان کماکان در زندان‌های خراسان شمالی به سر می‌برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده امروز در نشست ستاد دیه استان، اظهار داشت: با پذیرش اعسار و تقسیط بخشی از محکوم به، معادل مبلغ 257 میلیارد ریال و با لحاظ اعطای 5 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و نیز با در نظر گرفتن 8 میلیارد ریال آورده مددجویان در مجموع موجباتی فراهم شد که تعداد 76 محکوم مالی در بند با رهایی از زندان توانستند به آغوش گرم خانواده های خود برگردند.

وی افزود: در نتیجه تلاش‌های انجام شده از سوی ستاد دیه استان مبلغ 60 میلیارد ریال از طریق منابع مختلف از جمله از مجرای کمک‌ها و حمایت‌های افراد خیر و نیکوکار تأمین و تخصیص یافت و شکات و محکوم لهم نیز از 650 میلیارد ریال از مطالبات خود صرفنظر و اعلام گذشت نمودند.

روس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: 140 محکوم علیه مالی در بند با بدهی معادل 182 میلیارد تومان کماکان در زندان‌های خراسان شمالی به سر می‌برند که منتظر دریافت کمک‌ها و حمایت‌های مالی از دستان پرمهر و عطوفت هم استانی‌های عزیز هستند.

براتی‌زاده تصریح کرد: در نشست صبح امروز ستاد دیه استان تعداد 23 فقره پرونده با بدهی معادل 300 میلیارد ریال مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با پیگیری‌های لازم و تأمین منابع  جدید مالی زمینه‌های مساعد و مناسبی فراهم شود تا إن‌شاءالله مددجویان بیشتری بتوانند طعم شیرین آزادی را بچشند.

انتهای پیام/311/

نظر شما