شناسهٔ خبر: 68011518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

شهادت مجاهدان مقاومت موجب جاری شدن خون در رگهای جامعه می‌شود

تربت جام- مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: شهادت مجاهدان مقاومت موجب جاری شدن خون در رگهای جامعه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی صبح شنبه در نشست علمی، فرهنگی، ترویجی و تبلیغی سبط النبی (ص) در مسجد جامع نیلشهر تربت جام اظهار کرد: شهادت مجاهدان مقاومت موجب جاری شدن خون در رگ های جامعه می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به مسائل روز و نقش آفرینی علما اظهار کرد: میزان و معیار ارزش گذاری افراد بر اساس ایستادگی در میدان حق و مبارزه با ظلم و ستم است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت اسماعیل هنیه افزود: کشورهای اسلامی در مقابل جنایات رژیم کودکش سکوت کردند و موضع نمی‌گیرند و یا به نفع این رژیم موضع می‌گیرند و شریک جرم و جنایت می‌شوند.

صاحبقرانی ادامه داد: شهادت مجاهدان مقاومت موجب جاری شدن خون در رگ های جامعه می‌شود و جریان حق به فتح و پیروزی ختم می‌گردد و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه «بکشید ما را ملت بیدارتر می‌شود» تصریح کرد: قیام عاشورا در سال ۶۱ هجری قمری اتفاق افتاد و هرروز زنده‌تر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه قرآن دشمنان را معرفی کرده است خاطر نشان کرد: شیعه و سنی باید از بزرگان و آزادگان خودشان امام حسین (ع) درس بگیرند و مسیری را که عزت و افتخار می‌آورد ادامه دهند.

نظر شما