شناسهٔ خبر: 68009985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

منشا تیم جدید خود را انتخاب می‌کند؛

نقل و انتقالات فولاد: اقدام عجیب با پاسپورت آرژانتینی!

مدیرعامل فولاد در خصوص آخرین فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه و فسخ قرارداد بازیکنان خارجی توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فولاد خوزستان برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را زیرنظر یحیی گل‌محمدی دنبال می‌کند و در تلاش است تا با فسخ قرارداد تعدادی از بازیکنان خارجی، لیست خود را برای جذب مهره‌های جدید خالی ‌کند.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگویی در خصوص شرایط کریستوفر کنت توضیح داد: کنت فعلا هست‌. هر اظهارنظری در رسانه‌ها ترجمه خواهد شد‌. ما در حال مذاکره با کنت و وکلایش هستیم اما ایشان علاقه‌مند به ماندن است و ما هم متعهد به انجام تعهدات قراردادی‌مان هستیم. اون امسال قرارداد دارد. ما یوسوپوف، دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان را هم به خدمت گرفتیم و اتفاقا یکی از بهترین بازیکنان ما در بازی با شباب الاهلی بود.

2027044

او ادامه داد: ما علاقه‌مند هستیم که کنت بماند و به تعهدات‌مان پایبند هستیم. اگر بخواهیم یک دروازه‌بان دیگری بیاوریم و با ایشان تسویه کنیم، مقداری پول را از دست می‌دهیم. ترجیح ما این است که ایشان اینجا بماند و به تعهدات‌مان عمل کنیم.

نصیرزاده با اشاره به بازیکنانی که به فولاد پیوسته‌اند، عنوان کرد: ما سرآبادانی، کاپیتان هشت گله شمس‌آذر، محمدجواد محمدی بازیکن ۶-۷ گله ذوب‌آهن، محمدرضا سلیمانی را از ملوان گرفتیم که او هم ۶-۷ گله بود و علی نعمتی را گرفتیم که دفاع خیلی خوبی بوده است. آنها که لیگ را تعقیب می‌کنند و فوتبالیست‌ها را می‌شناسند، می‌دانند که یارگیری ما خوب بوده است. ما بازیکنان خیلی مطرحی را گرفتیم. محمد عباسی را گرفتیم که یکی از بازیکنان خوب هوادار بوده است.

وی افزود: یک شیوه‌ای که الان وجود دارد این است که برای اینکه قیمت بازیکنی را بالا ببرند، به دروغ می‌گویند فلان بازیکن در حال مذاکره با فولاد است. اینها دروغ است و درواقع مذاکره با بازیکنان همیشه به صورت محرمانه انجام می‌شود. آنچه در رسانه‌ها درباره تیم ما مطرح می‌شود، دروغ است. اینها صحت ندارد و برای بالا بردن قیمت بازیکن انجام می‌شود.

مدیرعامل فولاد همچنین درباره باهیا و گادوین منشا توضیح داد: جفرسون باهیا قراردادش را با ما فسخ کرد و گفت نمی‌توانم بمانم. گادوین منشا هم قرار است به تیم دیگری برود. آخر فصل با ایشان قراردادی امضا شده که اگرچه ثبت نشده اما برای ما تعهدآور است و مشکلاتی ایجاد شده است. ما با کاندیدو هم فسخ کردیم و الان هم هرچه اشاره می‌کنیم که ابراهیم حصار به اهواز بیاید، یک وکیل گرفته و ایمیل می‌زند و می‌گوید برای وکیلم بلیت بگیرید که بیاید تا صحبت کند. اینها ترفندهای خاص خودشان را دارند و می‌خواهند هم نیایند و هم پول بگیرند. یکی دو کارگزار داخلی هم به آنها کمک می‌کنند اما ما مقاومت می‌کنیم.

2057961

او همچنین گفت: این بازیکن به خاطر تحولات منطقه قبلا هم می‌خواست ایران را ترک کند اما الان نمی‌خواهد بیاید و نمی‌خواهد ما شکایت کنیم و غرامت بگیریم. او پاسپورت سوری داشت، اما پاسپورت آرژانتینی نشان داده است. ما برای او بلیت هم فرستادیم و نیامده است. تلاش می‌کنیم مصالحه کنیم و اگر نیاید، به فیفا شکایت خواهیم کرد. علی شجاعی هم با ما فسخ کرد و الان چیدمان خوبی داریم و امیدوارم مشکلی از این حیث نداشته باشیم و وارد مسابقات شویم.

نصیرزاده درباره آکادمی فولاد و حضور بازیکنان مسن در این تیم عنوان کرد: ما بازیکنان خیلی جوان‌تر هم داریم‌. ترکیب جوانان و افراد باتجربه، یک تیم کامل و معقول می‌سازد. در بازی با شباب الاهلی بهترین بازیکن ما آرش اکبرزاده بوده که شما نمی‌شناسید‌. اتفاقا ما مذاکره‌ای هم با تیم‌های اماراتی داشتیم و گفتند می‌توانید این بچه‌ها را بیاورید که اینجا بازی کنند. ما ۱۰ بازیکن را مدنظر قرار دادیم که ببرند.

وی در پایان گفت: جالب است که فدراسیون فوتبال برای زیر ۲۱ سال ۴ و زیر ۲۳ سال ۸ نفر را در نظر گرفته اما موضوع این است که ما خیلی بیشتر از اینها بازیکن داریم. به قدری بازیکن خوب داریم که آقای گل‌محمدی گفته از اردو برگردیم و تک تک اینها را ببینیم. تعداد بازیکنان خیلی زیاد است و چون نمی‌توانیم از همه استفاده کنیم، ممکن است ترنسفر شوند. امیدوارم سال آینده سال خوبی برای جوان‌های ما باشد. ما فردا هم قرار است قرارداد چهار نفر از این بازیکنان را تمدید کنیم. ما یک آکادمی دروازه‌بانی داشتیم که می‌خواهیم تقویت کنیم تا تعداد بازیکنانی که ارائه می‌دهیم بیشتر باشد، چون استعدادهای نابی در خوزستان وجود دارد.

نظر شما