شناسهٔ خبر: 68009822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساخت تقاطع غیرهمسطح زهک وارد فاز نهایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از نهایی شدن مرحله ساخت تقاطع غیرهمسطح «عطاء محمد» شهرستان زهک در مسیر کریدور شرق کشور «چابهار- میلک» خبر داد.

صاحب‌خبر -

عطاءالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان از نهایی شدن مرحله ساخت تقاطع غیرهمسطح «عطاء محمد» شهرستان زهک در مسیر کریدور شرق کشور «چابهار- میلک» خبر داد.

وی افزود: عملیات ساخت این پروژه مهم عمرانی با دو دهانه 22 متری از سال گذشته آغاز شد و در حال حاضر به مرحله نصب تیرها در مراحل نهایی کار خود رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاکنون برای ساخت این تقاطع غیر هم‌سطح 500 میلیارد ریال هزینه شده و اعتبار مورد نیاز برای اتمام آن نیز دو هزار میلیارد ریال خواهد بود، تصریح کرد: با پیگیری‌های این اداره‌کل امید می‌رود همانند پل «شیله» در محور زابل- زاهدان این طرح مهم عمرانی نیز کمتر از مدت زمان قرارداد با وجود بدهی قابل توجه به پیمانکار آماده بهره‌برداری شود.

اکبری تصریح کرد: این پروژه می‌تواند ضمن کاهش تلفات جاده‌ای و تسهیل در ترانزیت کالا از چابهار به میلک نقش مهمی در بهبود شرایط ترافیکی و نیز در سطح یک نماد در سیمای بصری ورودی شهرستان زهک نقش‌آفرین باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما