شناسهٔ خبر: 68009602 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

حمله ستاره ژیمناستیک آمریکا به ترامپ

سیمون بایلز، ژیمناست آمریکایی، به اظهارات نژادپرستانه دونالد ترامپ واکنش نشان داد و به او کنایه زد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، سیمون بایلز، ستاره مطرح ژیمناستیک آمریکا، پس از کسب دومین مدال طلای المپیک در عصر پنجشنبه، به طرز ماهرانه‌ای به دونالد ترامپ حمله کرد.

او مدت کوتاهی پس از قهرمانی خود در ایکس (توئیتر سابق) با اشاره به اظهارات رئیس جمهور سابق ایالات متحده در روز قبل نوشت:"من عاشق شغل سیاهم هستم."

در جریان کنوانسیون انجمن ملی روزنامه‌نگاران سیاهپوست، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، دوباره از عبارت "یک شغل سیاه" استفاده کرد. او در ماه ژوئن در جریان مناظره‌ای علیه جو بایدن از این عبارت استفاده کرده بود. ترامپ روز چهارشنبه گفت:"هر کسی که شغلی داشته باشد، شغل سیاه است."

این بیانیه نژادپرستانه اعتراضات گسترده‌ای را در فضای مجازی برانگیخت، به ویژه از آنجایی که ترامپ، کامالا هریس، معاون بایدن و نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، را نیز به "سیاه شدن برای اهداف انتخاباتی" متهم کرد.
 
2062256

پست بایلز در ایکس تأثیر زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و با 25 میلیون بازدید در کمتر از 10 ساعت بیش از  750 هزار بار پسندیده شد.

لبرون جیمز، ستاره بسکتبال آمریکا، این توییت را با یک ایموجی بز (مخفف "بهترین تمام دوران") و یک قلب سیاه بازنشر کرد تا حمایت خود را از بایلز نشان دهد.

نظر شما