شناسهٔ خبر: 68006629 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تسليت نماينده ولي‌فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران در پي شهادت اسماعيل هنيه

صاحب‌خبر -
پيام تسليت نماينده ولي‌فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران در پي شهادت اسماعيل هنيه
خبرگزاری آریا - نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
خبر اندوه‌بار و جانکاه شهادت مجاهد پرافتخار و رهبر شجاع جبهه مقاومت اسلامی فلسطین، رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید والامقام «دکتر اسماعیل هنیه»، دل‌های ما را مملو از حزن و تأثر ساخت.
این مصیبت عظیم، که در آن مردی بزرگ و فداکار را از دست دادیم، مردی که حیات خویش را در راه دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی وقف نمود و در این مسیر مقدس، فرزندان و اعضای خانواده‌اش را قربانی کرد، به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت همیشه قهرمان فلسطین، امت اسلامی، تمامی فرماندهان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده معظم و گرانقدر این شهید عزیز، تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.
این شهادت پرافتخار، که آرزوی دیرینه این بزرگ‌مرد بود، خونی تازه به رگ‌های جبهه مقاومت خواهد بخشید و به تقویت و استمرار آن خواهد انجامید.
بی‌تردید این جنایت صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و پیروزی قاطع جبهه حق و آزادی و رهایی ملت مظلوم فلسطین، ثمره خون این شهید و سایر شهدای قدس خواهد بود.
این جنایت تروریستی و ضد انسانی، که برخلاف تمامی قوانین و اصول بین‌المللی است، از استیصال و شکست‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی در برابر دفاع قهرمانانه جبهه مقاومت اسلامی با حمایت مردم صبور و مقاوم فلسطین حکایت دارد و یقیناً به همبستگی بیشتر جبهه مقاومت اسلامی و جهان اسلام و شکست‌های دردناک‌تر برای این رژیم منفور و حامیانش، به‌ویژه آمریکا، منجر خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم 

نظر شما