شناسهٔ خبر: 68005207 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

ادعاهای عجیب؛ سقوط یا ترور؟!

نماینده قم نوشت: به فاصله چندماه بعد از شهادت کاملا مشکوک ابراهیم ملت، اسماعیل امت را هم شهید کردند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - همزمان با افزایش تنش‌ها در منطقه که پیرو ترور اسماعیل هنیه در تهران ایجاد شده، از یک سو منتظر واکنش و خونخواهی ایران هستیم، از سوی دیگر شاهد برخی ادعاها درباره دست داشتن رژیم صهیونیستی در شهادت رئیس جمهور پیشین نیز هستیم! 

این بار، محمد منان رئیسی، نماینده مردم قم در مجلس، با انتشار یادداشتی در کانال خود در شبکه اجتماعی ایتا نوشت:  به فاصله چندماه بعد از شهادت کاملا مشکوک ابراهیم ملت، اسماعیل امت را هم شهید کردند. اما این بار کاملا آشکار و بدون هر نوع شک و شبهه و در حالی که ایشان مهمان عزیز ما بود.

وی افزود: معتقد هستم که ایران اسلامی اگر قصد دارد کماکان در تراز پرچمدار جبهه مقاومت به کنشگری خود ادامه دهد لزوما و حتما بایستی به شهادت مهمان رسمی خود، پاسخ متوازن دهد؛ و قاعدتا تصمیم سازان ما ملتفت هستند که اگر صرفا به محکومیت بسنده کنیم علاوه بر آنکه معادله بازدارندگی برای ما به کلی از بین خواهد برد، لطمه‌ای اساسی به موازنه قدرت و اقتدار ایران اسلامی نیز وارد خواهد شد. لذا حتما و ضرورتا، پاسخ متوازن از سوی ایران اسلامی مورد انتظار همه ما است.

این نماینده مجلس درحالی گمانه دست داشتن اسرائیلی‌ها در شهادت رئیسی را پررنگ کرده که در روزهای قبل وزیر ارشاد دولت سیزدهم نیز با انتشار تصویر رئیسی و اسماعیل هنیه و سردار سلیمانی و سایر شهدای مقاومت، این مطلب را سر زبان‌ها انداخته بود. او البته توییت خود را اصلاح کرد و حرفش را پس گرفت. 

ناگفته نماند که خبرنگار اسرائیلی هم بعد از ترور اسماعیل هنیه در تهران توییت کرده بود که ـ«فهمیدید، بالگرد را چه کسی هدف قرار داد؟»

 

برچسب‌ها:

نظر شما