شناسهٔ خبر: 68004308 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلر جدید Gothic 1 Remake را تماشا کنید

صاحب‌خبر -

تریلر جدیدی از بازی Gothic 1 Remake در رویداد THQ Nordic پخش شد که نگاه جامعی به این RPG مورد انتظار دارد. در این تریلر، بالاخره شاهد گیمپلی بازی هستیم و از پیشرفت‌های این ریمیک می‌توان به هوش مصنوعی بازسازی شده شخصیت‌ها و قابلیت‌های جدید آن‌ها اشاره کرد.

پس از تریلرهای سینماتیک، این اولین تریلر گیمپلی Gothic 1 Remake است. در این ویدیو می‌توانیم ببینیم که چگونه RPG سال ۲۰۰۱ با کنترل‌های مدرن و تمرکز ویژه بر بهبود مکانیک‌های گیمپلی بازسازی شده است.

همچنین اعلام شد که به بازی ماموریت‌های کاملاً جدیدی اضافه شده‌اند و قابلیت‌های تازه‌ای مانند صخره‌نوردی به نمایش گذاشته شد. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که قصد دارند سیستم پیشرفت شخصیت‌ها را با پاداش‌های بهتر، جذاب‌تر کنند.

پیش از شوکیس، THQ Nordic درباره نسخه ریمیک Gothic 1 با رسانه‌ها مصاحبه کرد و جزئیات بیشتری درباره این پروژه به اشتراک گذاشت. توسعه‌دهندگان اذعان داشتند که می‌خواهند Gothic 1 Remake یک دنیای زنده و پویا داشته باشد، دنیایی که بدون دخالت بازیکن به کار خود ادامه دهد.

آن‌ها همچنین بر انتخاب بازیکن تاکید کردند و گفتند که آزادی کامل در انتخاب و ترتیب انجام ماموریت‌ها به پلیر می‌دهند. همچنین اعلام شد که فعالیت‌های NPC‌ها این بار متنوع‌تر خواهد بود، زیرا توسعه‌دهندگان می‌خواهند روی مکانیک‌های شبیه‌سازی تمرکز کنند.

Gothic 1 Remake اولین پروژه از تیم جوان Alkimia Interactive است و باید ببینیم آیا می‌تواند به تمامی وعده‌های خود در زمان انتشار عمل کنند یا خیر. نسخه ۲۰۰۱ توسط استودیوی آلمانی Piranha Bytes ساخته شده بود اما این استودیو امسال برای همیشه بسته شد.

نسخه ریمیک Gothic 1 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در تاریخی نامعلوم عرضه خواهد شد.

مازیار SinCbg

نظر شما