شناسهٔ خبر: 68004166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فرانسه انتقام جام جهانی را در المپیک از آرژانتین گرفت

تیم المپیک فرانسه با شکست آرژانتین به مرحله یک نیمه نهایی صعود کرد و حریف مصر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی فوتبال المپیک پاریس، تیم‌های فرانسه و آرژانتین امشب به مصاف هم رفتند که فرانسه با نتیجه 1-0 برنده شد و به دور نیمه نهایی صعود کرد.

در این بازی حساس که شاگردان تیری آنری و خاویر ماسکرانو مقابل هم قرار گرفته بودند، فرانسه خیلی زود پیش افتاد و حریفش را غافلگیر کرد.

فرانسه روی یک حرکت تمرین شده به گل رسید. جین فیلیپه ماتتا موفق شد وقتی کمتر از چند ثانیه از دقیقه 4 گذشته بود به تیر یک نزدیک شود و با ضربه سر ارسال میشل اولیش را به گل تبدیل کند.

2062269

این گلزنی زودهنگام به سود فرانسه شد اما آن‌ها زود به لاک دفاعی فرو رفتند و در مقابل آرژانتین تمام تلاش خود را برای جبران این گل انجام می‌داد.

یکی از بهترین فرصت‌های آرژانتین در دقیقه 36 رقم خورد که جیووانی سیمئونه در فاصله نزدیک به دروازه موقعیت گلزنی را از دست داد و از نزدیکی دروازه ضربه سر او بعد از برخورد به تیرک افقی به بیرون رفت.

تیم آنری با دفاع منظم نیمه اول را بدون گل خورده پشت سر گذاشت و بیشتر سعی داشت از برتری‌اش محافظت کند. آرژانتین در نیمه دوم هم به سمت دروازه حریف فشار وارد می‌کرد و تیم برتر میدان بود.

2062267

در دقیقه 66 خولین آلوارز فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او از نزدیکی محوطه جریمه به فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

فرانسه با وجود اینکه توپ و میدان را به حریفش داده بود، به گل دوم هم رسید اما مردود شد. گل میشل اولیس در دقیقه 84 به دلیل آفساید توسط VAR کردند اعلام شد.

بازی با رسیدن به دقایق پایانی با حداکثر تلاش آرژانتین برای تغییر نتیجه دنبال می‌شد که فرانسه موفق شد تا پایان وقت‌های اضافه برتری‌اش را حفظ کند و به دور بعدی صعود کند.

2062268

فرانسه در دور بعدی باید به مصاف تیم ملی مصر برود که امشب با نتیجه 1-0 از سد پاراگوئه گذشت. در دیگر بازی نیمه نهایی اسپانیا و مراکش به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما